niedziela, 1 grudnia 2013

SPAmowy weekend vol.4 Słonecznikiem w zimie!

Mam nadzieję, że polubiliście już mój projekt SPAmowy weekend, bo ja lubię go bardzo! 
Staram się, żeby przepisy SPAmowe były proste i tanie! Tak by każdy z Was mógł sobie na nie pozwolić... Bo powinniśmy dać sobie odpocząć! Oczywiście to nie musi być weekend, to może być każdy inny dzień tygodnia, TWÓJ DZIEŃ!

Tym razem proponuję Ci kąpiel w majeranku...
Zdziwienie? Może, ale uwierz, że warto, ponieważ majeranek ma właściwości uspokajające, koi nerwy i poprawia humor! Do tego łagodzi podrażnienia skórne:


W roli głównej pozostałych zabiegów wystąpią nasiona słonecznika! O ich właściwościach pisałam już wcześniej - poczytaj:  KLIK

Zacznijmy od maseczki polecanej do cery zmęczonej (czyli każdemu się spodoba):


Jeśli będzie nam mało proponuję przygotować kompres na oczy podkrążone i podpuchnięte.
Jako iż wczoraj świętowałam z "Andrzejem", kompres na dziś jest idealny...


Sprawdziłam - Polecam - Mocna z natury ;)

1 komentarz:

  1. lubie domowe porady:) nie mam tylko wanny na tą kapiel z majerankiem:/

    OdpowiedzUsuń