czwartek, 22 maja 2014

Pyszna zupka krem rabarbar z marchewką

Witajcie Kochani!

Rabarbar już rośnie w zaciszu mojego domowego ogródka, więc postanowiłam coś pysznego z niego przyrządzić!

Jego prawidłowa nazwa to rzewień lekarski, a za tą nazwą kryją się oczywiście lekarskie właściwości!

Rabarbar:
  1. Dodaje nam witalności
  2. Oczyszcza organizm z toksyn
  3. Chroni nasze serce
  4. Wspomaga odchudzanie
  5. Leczy trądzik, wzmacnia paznokcie i skórę
  6. Uspokaja i łagodzi stres

W połączeniu z marchewką to już w ogóle witaminowe LOVE ;)

Proponuję Wam zupkę z przepisu Jadłonomii lekko zmodyfikowanego przeze mnie.

KREM Z RABARBARU I MARCHEWKI

Składniki:
  • 8 marchewek
  • 1 pietruszka korzeń
  • kawałek selera
  • kalarepa
  • 6 łodyg rabarbaru
  • kawałek
  • pietruszki nać
  • koper i inne zioła do smaku

Przygotowanie:
Przyrządzamy bulion warzywny z bardzo dużą ilością marchewek z dodatkiem kalarepy no i tradycyjnie pietruszki i kawałka selera oraz dodajemy świeży, starty drobno imbir, liść laurowy i ziele angielskie.  Gdy warzywa w bulionie będą już miękkie (ok.30 MINUT) dodajemy obrany i pokrojony rabarbar. Gotujemy jeszcze 20 minut. Zostawiamy do ostygnięcia i całość miksujemy. Doprawiamy jeszcze do smaku (no chyba, że już osiągnęliśmy idealny smak umami ;)

Zdjęcie mam... Ale nie mam czasu wrzucić, może na weekend się pojawi, ale musiałam się z Wami podzielić tym przepisem! Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz